sotoodeh brand

اطلاعات تماس

اتوبان اشرفی اصفهانی تقاطع مرزداران

02137682

[email protected]

sotoodeh brand
اطلاعات تماس
  • اتوبان اشرفی اصفهانی تقاطع مرزداران
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

sotoodeh brand

تکنولوژی روز ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۰
فونیکس اف ایکس برقی، پرچمدار کراس‌اوور‌های مونتاژی برقی

خودروی چری OMODA 5 EV که در بازار ایران با نام فونیکس اف ایکس برقی نیز شناخته می‌شود، نخستین بار سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه خودرو شانگهای چین رونمایی شد و پس از آن، در اسفند ماه همان سال شرکت مدیران خودرو از عرضه این محصول در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ به بازار خودروی کشورمان خبر داد. این کراس‌اور تمام برقی، با طراحی ظاهری مدرن و اسپرت، کابین جادار و امکانات رفاهی فراوان، همچنین بهره‌مندی از مشخصات فنی قابل توجه، به عنوان رقیبی جدی برای سایر خودروهای برقی موجود به شمار می‌آید.

طراحی ظاهری چشمگیر اومودا ۵

در نمای ظاهری، اومودا ۵ برقی خطوط تیز و عضلانی را به نمایش می‌گذارد که به آن چهره‌ای اسپرت و جسورانه بخشیده است. چراغ‌های جلویی LED باریک و کشیده، چراغ‌های دو تکه و جلوپنجره بسته‌ای که جایگاه اتصال کانکتور شارژ است همگی از جمله المان‌های جذاب و مدرن برقی سازی خودروها در نمای ظاهری به شمار می‌آیند. در نمای جانبی، خط سقف خمیده و رینگ‌های ۱۷ اینچی بزرگ، به پویایی و حس اسپرت بودن خودرو می‌افزایند. در نمای عقب نیز، چراغ‌های LED متصل به یکدیگر و سپر عقب عضلانی، ظاهری مدرن و چشم‌نواز را خلق کرده‌اند.

طراحی داخلی OMODA 5 EV

طراحی درون کابین اومودا ۵ برقی، با استفاده از متریال باکیفیت و طراحی مدرن، حس آرامش و آسایش را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. صندلی‌های چرمی با دوخت‌های ظریف، داشبورد با طراحی ارگونومیک و مجهز به نمایشگرهای دیجیتال، و نورپردازی داخلی قابل تنظیم، از جمله ویژگی‌های جذاب کابین این خودرو هستند.

مشخصات فنی اومودا ۵ برقی

اومودا ۵ برقی به یک موتور الکتریکی قدرتمند مجهز است که می‌تواند حداکثر ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه برقی به اومودا ۵ امکان می‌دهد تا در عرض ۷.۵ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شتاب گرفته و به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.
اومودا ۵ برقی از یک باتری ۶۱.۵ کیلووات ساعتی لیتیوم یون استفاده می‌کند که با هر بار شارژ کامل، می‌تواند ۴۵۰ کیلومتر را طی کند. این خودرو همچنین از سیستم شارژ سریع DC پشتیبانی می‌کند که می‌تواند باتری را در عرض ۳۰ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد شارژ برساند.

امکانات رفاهی  و آپشن های اومودا ۵ برقی

اومودا 5 برقی به امکانات رفاهی متعددی مانند شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور و باران، رادار نقطه کور، رادار خطی، سامانه رانندگی خودکار بین خطوط، سامانه رانندگی خودران سطح ۲.۵، کروز کنترل تطبیقی، فناوری LED چراغ ها، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سامانه پاک‌سازی هوای درون کابین، سردکن و گرم‌کن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده و شاگرد، فرمان کمکی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، شارژر بی سیم تلفن همراه، سیستم صوتی سونی، سانروف، صندوق عقب برقی، نورپردازی کابین، استارت دکمه‌ای، دستیار صوتی راننده، سامانه اخطار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک و… مجهز است.
جمع‌بندی
اومودا ۵ برقی یا همان فونیکس اف ایکس برقی با ارائه ترکیبی از طراحی جذاب، مشخصات فنی قابل قبول، امکانات رفاهی فراوان و قیمتی مناسب، می‌تواند به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای علاقه‌مندان خودروهای برقی به حساب بیاید. از این روی با توجه به استقبال روز افزون مردم از محصولات پاک و برقی، می‌توان انتظار داشت تا برند فونیکس در آینده‌ اقدام به عرضه این خودروی جذاب نماید.