در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...
sotoodeh brand
سوالات متداول
پرسش های پرتکرار مشتریان عزیز می باشد با نگاه کردن به آن ها شاید پرسش ها و سوالات ذهنی شما مشتریان عزیز برطرف شود. باعث افتخار است که تلاش داریم بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهیم.
برای ثبت نام کافیست با گروه خودرویی ستوده در تماس باشید تا در صف خرید قرار بگیرید.
برای پرداخت وجه شما میتوانید به صورت حضوری یا غیر حضوری از طریق درگاه پرداخت شرکت اقدام کنید و مبلغ را به حساب شرکت مدیران خودرو منتقل میکنید.
حداکثر ۹۰ روز کاری پس از قرارداد
بعد از ثبت نام ۳+۲ روزمهلت پرداخت دارید
بیمهها به صورت سیستمی بوده و میتوان آن را از طریق سایت بیمه استعلام گرفت.
مدارک خودرو از طریق پست به آدرس سخا شما ارسال میشود.
برای خرید اقساطی متقاضی و ضامن میبایست مدارک و مستندات شلغی ارائه دهند و حتماً دسته چک صیادی به نام خودشان داشته باشند.
بعد از ثبت نام ۳+۲ روزمهلت پرداخت دارید
بسته به بخش نامه موجود و خودروی مورد نظر ۵۰ تا ۶۰ درصد مبلغ را باید به عنوان ودیعه پرداخت کنید.
حداکثر ۹۰ روز کاری پس از قرارداد بعد از تایید پرونده توسط لیزینگ
خودروهای نقدی و اقساطی برای سال اول بیمه شخص ثالث دارند، خودروهای اقساطی تا پایان اقساط بیمه بدنه نیز دارند.
مدارک خودرو از طریق پست به آدرس سخا شما ارسال میشود. سند کمپانی و کارت گارانتی در زمان تحویل خودرو از طریق نمایندگی تحویل داده میشود.
بله در صورتی که وکالت تحویل خودرو داشته باشد.
با شما تماس گرفته میشود.
در صورت عدم مراجعه به موقع مشتریان عزیز برای انجام سرویس اولیه، در واحد خدمات پس از فروش گروه خودرویی ستوده گارانتی خودرو فعال نمیشود. همچنین در صورت ایجاد وقفه و عدم حضور منظم مشتریان در جهت دریافت سرویسهای ادواری گارانتی خودرو باطل خواهد شد، لذا خواهشمند است در فواصل زمانی معین پیش از ابطال گارانتی خودرو به مراکز خدمات پس از فروش مراجعه نمایید. لازم به ذکر است نصب هر گونه آپشن و یا اعمال تغییرات فنی و ظاهری نیز میتواند موجب ابطال گارانتی خودرو شود.
شما میتوانید برای مراجعه غیر حضوری جهت دریافت نوبت با شماره تلفن ۴۴۲۸۰۴۰۱-۰۲۱ از خدمات پس از فروش گروه خودرویی ستوده بهرهمند شوید. پیشنهاد میگردد جهت صرفه جویی در وقت و تسریع در ارائه خدمات مورد نظر، مشتریان عزیز میتوانند به دلیل گذار از پیک کاری مجموعه پس از ساعت ۱۴ به صورت تلفنی به دریافت نوبت اقدام نمایند.
تمامی مالکین وسایل نقلیه که گروه خودرویی ستوده توانایی ارائه خدمات به آنها را دارا میباشد، میتوانند با شماره تلفن ۴۴۲۸۰۴۰۱-۰۲۱ تماس حاصل نموده و از آخرین وضعیت موجودی انبار قطعات اطلاع کسب نمایند. همچنین به منظور خلق رضایت مشتری و ایجاد یک تجربه موفق شما میتوانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی از استعلام آخرین تعمیرات صورت گرفته و یا سوابق تعمیراتی خودروی مد نظرتان در مرکز خدمات پس از فروش گروه خودرویی ستوده آگاه شوید.
شما میتوانید در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل با شماره تلفن ۴۹۰۸۲-۰۲۱ تماس برقرار نمایید تا در سریعترین زمان ممکن پرسنل امداد خودروی شرکت مدیران خودرو و فونیکس در محل حاضر شده تا نسبت به رفع ایراد فنی به وجود آمده در خودروی شما اقدام نمایند.
از زمان تحویل خودرو.
فقط کافیست برای رزرو وقت قبلی با شماره ۴۴۲۸۰۴۰۱ تماس بگیرید.
بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ هزار کیلومتر یا حداکثر ۵ ماه زمان دارید تا برای سرویس اولیه به خدمات پس از فروش فونیکس مراجعه کنید.
تمام مواردی که نیاز به بازبینی و یا تعویض دارند همگی به کیلومتر خودرو شما بستگی دارد که در دفترچه راهنمای خودرو تمام آن موارد ذکر شده است.
هر ۱۰۰۰۰ هزار کیلومتر شما برای سرویسهای خودرو باید به خدمات پس از فروش فونیکس مراجعه کنید.
شماره ۴۷۶۲۹۹۰۰ می توانید تماس بگیرید.