sotoodeh brand

اطلاعات تماس

اتوبان اشرفی اصفهانی تقاطع مرزداران

02137682

[email protected]

sotoodeh brand
اطلاعات تماس
  • اتوبان اشرفی اصفهانی تقاطع مرزداران
  • 02137682
  • [email protected]
در حال ارسال . لطفا شکیبا باشد...

sotoodeh brand

تکنولوژی روز ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰
مزایای خرید تیگو۸ پرو ای پلاس پلاگین هیبریدی

شرایط تیگو ۸ پرو +E پلاگین هیبرید

در این طرح شما مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه به نمایندگی 401 فونیکس گروه خودرویی ستوده واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی، تقاطع مرزداران، پلاک ۲۱۸ نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام نمایید. جهت ثبت نام در فرم اولیه کلیک نمایید.
گروه خودرویی ستوده جهت رفاه حال مشتریان عزیز برای ثبت نام خودروی تیگو ۸ پرو e+ اسنپ رایگان به صورت رفت و برگشت را در نظر گرفته است. از دیگر مزایای نمایندگی 401 فونیکس گروه خودرویی ستوده می‌توان به ثبت نام غیر حضوری مشتریان در سراسر استان تهران اشاره نمود که تمامی فرآیند ثبت نام توسط کارشناسان پیگیری و تحویل خودرو درب منزل مشتری به صورت رایگان انجام خواهد پذیرفت.

 قیمت کارخانه و قیمت بازار تیگو ۸ پرو +E پلاگین هیبرید - اردیبهشت ۱۴۰۳

تیگو ۸ پرو e+ یک خودرو پلاگین هیبرید قدرتمند و لوکس است که می‌تواند در کنار مصرف سوخت پایین، انتشار اندکگازهای آلاینده، لذت سواری و شتاب خیره کننده‌ای را ارائه دهد. قیمت احتمالی ثبت نام این خودرو در سال ۱۴۰۳ بیش از ۲.۵ میلیارد تومان خواهد بود که با اندکی گشت و گذار در فضای مجازی در خواهید یافت که با قیمت ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان در حال ارزش گذاری هستند. نمایندگی 401 فونیکس گروه خودرویی ستوده واقع در مرزداران به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به ثبت نام نقد و اقساط خودرو تیگو 8 پرو e+ می‌نماید.  نمایندگی فونیکس گروه خودرویی ستوده واقع در مرزداران به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به ثبت نام نقد و اقساط و بدون نوبت تیگو ۸ پرو ای پلاس می‌نماید. 

مشخصات کلی تیگو۸ پرو‌ ای پلاس

همانطور که در جریان هستید امروزه تب استفاده از خودرو‌های هیبرید در سراسر دنیا در حال افزایش هست و تمامی خودرو سازان مطرح دنیا تولید و عرضه خودرو‌های پلاگین هیبرید را در دستور کار خودشون قرار دادند. اکثر مردم دنیا هم برای خرید خودرو به سمت محصولات هیبرید تمایل دارند نه بخاطر کاهش آلاینده‌های سوختی بلکه بخاطر لذت رانندگی حاصل از قدرت و شتاب خیره‌کننده آن است.

مزایای استفاده از تیگو۸ پرو‌ ای پلاس

خودرو‌های هیبرید به دلیل اینکه از موتور‌های برقی و بنزینی به طور همزمان استفاده می‌کنند خبری از ضعف‌ها و نواقص خودرو‌های تمام برقی و تمام بنزینی در این خودرو‌ها نیست و برعکس یعنی به طور همزمان از دو سیستم تولید قدرت برق و موتور احتراق داخلی استفاده می‌کنند که نقاط قوت هر دو را دارند.

مهم‌ترین نکته در مورد ماشین‌های پلاگین هیبرید لذت سواری و هیجان رانندگی بالای این خودرو‌ها در مقایسه با ماشین‌های بنزینی است.

موتور‌های برقی شتاب اولیه خیره‌کننده و گشتاور بالایی دارند و ۳ برابر خروجی بیشتری نسبت به خودرو‌های بنزینی دارند و همین امر باعث می‌شود که شما به راحتی با هر خودروی بنزینی که تصور می‌کنید می‌توانید وارد چالش و رقابت شوید.

در ضمن به شایعاتی نظیر خرابی باطری و هزینه نگهداری خودرو‌های هیبرید توجهی نکنید زیرا تیگو ۸ پرو‌ای پلاس هفت سال گارانتی به همراه ۵ سال سرویس رایگان دارد که عملاً هزینه نگهداری این ماشین را صفر می‌کند.

مشخصات فنی

اگر اهل رانندگی پر هیجان و عاشق شتاب و گشتاور بالا هستید خودروی تیگو ۸ +e پلاگین هیبرید به دلیل برخورداری به صورت همزمان از دو موتور برقی و یک موتور بنزینی بهترین گزینه برای شما هست.

اگر به دنبال یک خودرو بی‌سر و صدا و اقتصادی هستید که آب توی دلتان تکان نخورد و از امکانات لوکس و ماشین کم خرج و بی‌سر و صدای خودتان لذت ببرید تیگو ۸ پرو‌ ای پلاس را به شما توصیه می کنیم. این خودرو با استفاده از موتور برقی که اصلاً هیچ صدایی تولید نمی‌کند و انگار ماشین خاموش است، به همین دلیل یک گزینه‌ ایده‌آل برای شماست.

اگر از ماشین خودتان زیاد استفاده می‌کنید و دائماً در حال جابجایی و سفر هستید یا در کلان شهر‌ها زندگی می‌کنید و از استرس نگرانی تمام شدن بنزین وسط ترافیک یا پیدا کردن نزدیکترین جایگاه سوخت بنزین هم خسته شدید، باز هم پیشنهاد ما به شما تیگو ۸ پرو‌ ای پلاس پلاگین هیبرید است. زیرا این ماشین به صورت پیوسته در صورت پر بودن باک بنزین و ظرفیت باطری آن می‌تواند ۹۵۰ کیلومتر را پیوسته حرکت کند. نکته مهم این است که شما حتی اگر این ماشین رو به برق هم نزنید باطری آن به صورت خودکار شارژ می‌شود.

تیگو ۸ پرو‌ای پلاس پلاگین هیبرید ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که قوی‌ترین کراس اوور و سریع‌ترین خودروی هیبریدی بازار ایران هم به حساب می‌آید. قدرت و سرعت تیگو ۸ پرو‌ ای پلاس از همه ماشین‌های وارداتی هیبرید مثل اوتلندرهیبرید، سوناتاهیبرید، لکسوس nx۳۰۰ و خیلی از ماشین‌های اسپرت بنزینی دیگر بیشتر است.



 

هزینه نگهداری تیگو۸ پرو‌ای پلاس

قطعاً شما هم شنیدید که بیان شده ماشین خوب فقط به آب، روغن و بنزین احتیاج دارد ولی تیگو۸ پرو‌ ای پلاس دیگر نیازی به بنزین ندارد و با خرید این ماشین دیگر هزینه بنزین پرداخت نمی‌کنید و بخش زیادی از هزینه‌های ماهانه شما کاهش پیدا می‌کند البته این ماشین یک موتور بنزینی نیز دارد. اما به مقدار بسیار کم و ناچیزی این خودرو سوخت مصرف می‌کند که به راحتی می‌شود از آن چشم پوشی کرد. مصرف سوخت این ماشین ۵. ۱ لیتر در هر صد کیلومتر است. این ماشین دارای گارنتی ۷ ساله و ۵ سال خدمات رایگان دارد که هزینه نگهداری این خودرو را صفر می‌کند.

ظرفیت باطری تیگو۸ پرو‌ای پلاس ۱۹ کیلو وات است. باطری این ماشین با استفاده از شارژر‌های همراه ac که در زمان خرید به شما از سوی نمایندگی ستوده تحویل داده می‌شود، شارژ می‌شود. یکی از شایعاتی که وجود داره این است که اگر منزل شما چاه ارت نداشته باشه ماشین هیبریدی شما شارژ نمی‌شود اما این نگرانی برطرف شده و در نسل جدید شارژر‌های ac ارائه شده دیگر این مشکل وجود ندارد و باطری تیگو ۸ پرو e+ شما تحت هر شرایطی شارژ می‌شود.

فول شارژ شدن باطری این ماشین هم نهایتاً ۳ الی ۴ ساعت طول می‌کشد که حتی نیازی نیست در پارکینگ منزل این ماشین را به شارژ بزنید مثلاً توی پارکینگ‌های عمومی و یا هر جایی که یک پریز برق وجود داشته باشد این ماشین شارژ می‌شود و می‌توانید درب ماشین را قفل کنید و با آرامش به کار خودتان برسید چون به هیچ عنوان کانکتور شارژر از خودرو جدا نمی‌شود.

تفاوت‌های پلاگین هیبرید با خودرو‌های بنزینی

خودرو‌های پلاگین هیبرید مثل تیگو ۸ ای پرو پلاس در مقایسه با خودرو‌های بنزینی و هیبرید مقرون به صرفه‌تر محسوب می‌شوند.

طبق گزارش اداره بزرگراه فدرال آمریکا به طور میانگین در طول سال هر شخص معادل ۱۳۴۷۶ کیلومتر رانندگی می‌کند و خودرو‌های پلاگین هیبریدی تولید شده در جهان به طور میانگین ۲۰۰۰۰۰ کیلومتر با توجه به پیشرفت فناوری باتری‌ها قابلیت پیمایش دارند. یعنی شما به مدت ۱۵ سال می‌تونید از خودروی پلاگین هیبرید خودتون استفاده کنید که مشخصاً عمر مفید بیشتر و هزینه نگهداری و آلودگی زیست محیطی کمتری در مقایسه با خودرو‌های بنزینی دارد.

هزینه نگهداری و تعمیرات خودرو‌های پلاگین هیبرید مقرون به صرفه است و در دراز مدت شما درخواهید یافت که چقدر کمتر نسبت به گذشته هزینه بنزین دادید. چقدر کمتر زمان خودتون رو صرف دریافت سوخت کردید و در آخر متوجه می‌شوید که چقدر کمتر پول تعمیرات و خرید قطعات پر استهلاک خودرو بنزینی رو دادید و همه این‌ها دلیل بر این هستند که هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو‌های پلاگین هیبرید در کوتاه مدت و بلند مدت به دلیل سادگی در طراحی و ساخت موتور‌های برقی بسیار کمتر از چیزی هست که حتی تصورش را نمی کنید.

مشخصات

 پلاگین های هیبریدی

خودرو های بنزینی

مصرف سوخت

در صورت نیاز بسیار کم(1.5 لیتر در 100 کیلومتر)

زیاد

هزینه تعمیرونگهداری

صفر و ناچیز

بالا

طول عمر

بالا

کم

گشتاور

بالا

متوسط و کم

 

جمع‌بندی

با خرید تیگو۸ پرو‌ای پلاس با پلاگین هیبریدی دیگر نگران مصرف سوخت نباشید و خودرویی با طول عمر بالا و گشتاور بالا است که بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند رانندگی با قدرت بالا و کیفیت زیاد را تجربه کنند. در پایان برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید این محصول می‌توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی ستوده واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی تقاطع مرزداران پلاک 259 و همچنین می توانید  با تماس با شماره   37682-021  از آخرین شرایط فروش و چگونگی ثبت نام خودروی تیگو ۸ پرو e+ مطلع شوید.